Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Σπυριδούλα •6 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Ασημίνα είναι πολύ φιλική και εξαιρετική επαγγελματίας. Το αποτέλεσμα της δουλειάς της είναι πάντα καταπληκτικό. Μπράβο Ασημίνα συνέχισε έτσι να μας ομορφαίνεις.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel