Φανταστικό αποτέλεσμα, η Ασημίνα έδωσε ιδιαίτερη προσοχή στην λεπτομέρεια και το αποτέλεσμα ήταν απλά υπέροχο!! Πολύ ευγενικές και ευχάριστες όλες οι κοπέλες!! Ευχαριστώ πολύ 😊
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ασημινα•Μανικιούρ
Ιωάννα•13 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια, είμαι πολύ ικανοποιημένος!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσούλα Ν•Μανικιούρ
Ελενα•16 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μια έμπειρη φιλική & χαμογελαστή επαγγελματίας!!!!!!!Το πεντικιούρ άψογο!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσούλα Ν•Πεντικιούρ
Palli•17 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα πολύ καλά όπως κάθε φορά τέλεια εξυπηρέτηση
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσούλα Ν•Πεντικιούρ
Rena•18 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
μια χαρά τέλεια τα κορίτσια ωραίο πεντικιούρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσούλα Ν•Μανικιούρ