Πολύ καλή δουλειά ! Ευχάριστη κ πολύ καλή εξυπηρέτηση !
Μανικιούρ
Ζετα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η Χρυσούλα είναι ευχάριστη πολύ. Εξαιρετική στη δουλειά της, φιλική κι έτοιμη να εξυπηρετήσει πάντα όποιον μπαίνει στο κατάστημα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσούλα Ν•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΒΕΝΕΤΊΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία! Το προσωπικό είναι πολύ εξειδικευμένο και δίνει μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Το αποτέλεσμα είναι άψογο και η διάρκεια του μανικιούρ με άφησε απόλυτα ικανοποιημένη. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ANASTASIA •5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική τεχνητρια η Χρύσα!!! Συνεπής,ευγενική και με μεγάλη εμπειρία . Ω
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσούλα Ν•
Πεντικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
ΦΙΛΙΩ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραία περιποίηση! Ευχαριστώ πολύ 🌸🌸
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσούλα Ν•Πεντικιούρ