Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
163 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Πολύ καλή δουλειά ! Ευχάριστη κ πολύ καλή εξυπηρέτηση !
Η Χρυσούλα είναι ευχάριστη πολύ. Εξαιρετική στη δουλειά της, φιλική κι έτοιμη να εξυπηρετήσει πάντα όποιον μπαίνει στο κατάστημα.
Εξαιρετική εμπειρία! Το προσωπικό είναι πολύ εξειδικευμένο και δίνει μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια. Το αποτέλεσμα είναι άψογο και η διάρκεια του μανικιούρ με άφησε απόλυτα ικανοποιημένη. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Εξαιρετική τεχνητρια η Χρύσα!!! Συνεπής,ευγενική και με μεγάλη εμπειρία . Ω
Πολύ ωραία περιποίηση! Ευχαριστώ πολύ 🌸🌸
17
1
17
18
19
25
19