Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσούλα Ν•Μανικιούρ
Pinelopi•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή εξυπηρέτηση και πολύ καλό προσωπικό! Η ατμόσφαιρα εξαιρετική! Ευχαριστώ πολύ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσούλα Ν•Μανικιούρ
Georgia•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ ευγενική κοπέλα,με διάθεση για σωστό αποτέλεσμα.αρκετα ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα.
Μανικιούρ
Ευαγγελία•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ ευγενικά τα κορίτσια και πρόθυμα. Αποτέλεσμα κακό. Επαθα μόλυνση από κοψιμο παρανυχιδας που μάτωσε. Εσπασαν δύο νύχια μετά από 10 μέρες ίσως από υπερβολικό τροχισμα κατά την αφαίρεση του προηγούμενου ημιμόνιμου. Θαμπωσε το topcoat σε δύο νυχια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσούλα Ν•Μανικιούρ
πολυμενακου
•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
η Χρύσα εξαιρετική όπως παντα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Χρυσούλα Ν•Μανικιούρ