Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλίκη•Συντήρηση Νυχιών
Ioanna•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία, οπως κάθε φορά.
Ο χώρος είναι καθαρός και προσεγμένος, το προσωπικό πολύ ευγενικό και τα νύχια βγήκαν άψογα. Επαγγελματισμός και λεπτομέρεια σε κάθε βήμα.🫶🏻
Συντήρηση ΝυχιώνΔείξε όλες τις κριτικές…
Τζέσικα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βασιλική•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βικυ•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Δεν ειχα καποια καθυστέρηση! Ηταν γρηγορη στην δουλεια της και εξυπηρετική στο να μου κάνει αυτό που είχα στο μυαλό μου!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Marina•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν όλα τέλεια! Η Αναστασία είναι άψογη απο όλες τις απόψεις!