Εξαιρετική η Αναστασία, φοβερή επαγγελματίας!!με περιποιείται εδώ και πολλούς μήνες και πάντα το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό!!Την προτείνω ανεπιφύλακτα!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΤΑΝΙΑ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Μανικιούρ ημιμονιμο.
Πολύ καλή δουλειά!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ioulia•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η κοπέλα που με εξυπηρέτησε ήταν επαγγελματίας και εστίασε στην ΚΑΘΕ λεπτομέρεια!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αλίκη•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μιχαηλίδου•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη όπως πάντα με τις υπηρεσίες της Αναστασίας!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βάσια•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καθαρό μαγαζί, η κοπέλα που με εξυπηρέτησε σχολαστική, διακριτική, καθόλου φλύαρη κάτι που εκτίμησα ιδιαίτερα, λίγο πιο ακριβή η περιποίηση και το απλό μανικιούρ σε σχέση με άλλα μαγαζιά της περιοχής (16ευρώ) αλλά αξίζει, θα το προτίμησω πάλι.