Στο συγκεκριμένο κατάστημα του χαλανδριου πηγαίνω εδώ και 3 χρόνια και είμαι πολύ ευχαριστημένη από όλες τις αποψεις(υπηρεσίες εξυπηρετηση ευγένεια καθαριοτητα)
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια•Μανικιούρ
σοφια•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲🥲
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελπίδα•Μανικιούρ
Katerina•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογα όλα, όπως πάντα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια•Μανικιούρ
Rania•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πελάτισσα χρόνια και μένω πάντα ικανοποιημένη από τις υπηρεσίες
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελπίδα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Δαναη•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό μανικιούρ από τη Δέσποινα ! Ολα τα κορίτσια ευγενέστατα