ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΠΤ ! Η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ , ΕΥΓΕΝΙΚΗ , ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ! ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!
Η ΤΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ !!!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Καλλιοπη•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά όπως κάθε φορά!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νάντια•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Elena•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Απ'το συγκεκριμένο κατάστημα φεύγω πάντα απόλυτα ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα και με ευχάριστη διάθεση. Η Τοτα στη ρεσεψιόν και η Δέσποινα είναι πια μέρος της μηνιαίας μου ρουτίνας. Δύο άνθρωποι που εκτιμώ βαθιά και περιμένω με χαρά την κάθε μας συνάντηση.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Δέσποινα•Μανικιούρ
Anastasia•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ολα τελεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελπίδα•Μανικιούρ
Kelly•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τελειο μαγαζι! Εξαιρετική δουλεια και πολυ καθαρα ολα!