Η εμπειρία ήταν εξαιρετική. Η Ερμελίνα ήταν επίσης εξαιρετική.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΡΜΕΛΙΝΑ•Μανικιούρ
Καραγιάννη•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη από την εξυπηρέτηση.Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΑΡΙΣΤΟΥΛΑ•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραία ατμόσφαιρα, λίγο πρόχειρη δουλειά για 22 ευρώ καθώς η κοπέλα ήταν μικρή κι αρχάρια. Καλό θα ήταν να υπάρχει διαφορετική τιμολόγηση για υπηρεσίες που πραγματοποιούνται από λιγότερο εξειδικευμένο προσωπικο. Κατά τα άλλα το προσωπικό πολύ ευγενικό