Η Μαρία ήταν εξαιρετική, πολύ προσεχτική κατά τη διάρκεια του μανικιούρ & πεντικιούρ και το αποτέλεσμα ήταν τέλειο!! Επίσης πολύ επικοινωνιακή αντιμετωπίζοντας κάθε συζήτηση με ωριμότητα, ευγένεια και χαμόγελο!! Την συνιστώ ανεπιφύλακτα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ•Μανικιούρ
Mary•30 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή εμπειρία οπότε και να έχω επισκεφτεί το μαγαζί !!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από TZO•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Αλεξανδρα•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΡΜΕΛΙΝΑ•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Κρυσταλια•περίπου 1 μήνας πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καταπληκτική δουλειά από την Ντανιέλα! Εξυπηρετική και αποτελεσματική.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΝΤΑΝΙΕΛΑ•Μανικιούρ