Το πεντικιούρ έγινε κάπως βιαστικά και στο μανικιούρ, μια εβδομάδα μετά, 2 νύχια έφυγαν και 2 έσπασαν (ίσως έπρεπε να κάνω ενισχυμένο τελικά)
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Aggeliki•Μανικιούρ
Danai•13 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όλα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ
Μαρία•13 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σας ευχαριστω πολυ!Η εμπειρια μου ηταν πολυ θετικη.Εξαιρετικη δουλεια και ενδιαφερον για τον πελατη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Aggeliki•Μανικιούρ
Θεοδωρα•13 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά!!! Με εξυπηρέτησαν άμεσα!! Ωραίος περιποιημένος χώρος!!! Το προσωπικό ιδιαίτερα ευγενικό!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Aggeliki•Αποτρίχωση Φρυδιών
Ευτυχία•13 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κατάφερα κι έκλεισα ραντεβού τελευταία στιγμή. Η Κατερίνα ήταν χαμογελαστή και απάντησε αναλυτικά σε όλες τις ερωτήσεις μου σχετικά με τα ταλαιπωρημένα μου νύχια μου. Μετά την περιποίηση, το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Katerina•Μανικιούρ