Εξαιρετική δουλειά! Το μανικιούρ και το πεντικιούρ έγιναν με μεγάλη προσοχή και επαγγελματισμό . Καθαρός χώρος και ευγενικό προσωπικό. Ευχαριστώ ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Aggeliki•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαρία •11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολυ καλη
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Katerina•Πεντικιούρ
Katerina•11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική! Παρά πολυ καλη δουλεια! Απολυτα ικανοποιημενη!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίκη•Μανικιούρ
Katerina•11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
🩷
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Νίκη•Αποτρίχωση με Κλωστή Πρόσωπο
Katerina•11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τα κορίτσια είναι απίστευτα ευγενικά και πάντα με το χαμόγελο! Ο χώρος είναι πανέμορφος, σούπερ άνετος και ό,τι πρέπει για να χαλαρώσεις και να απολαύσεις την περιποίησή σου.