Όλα πολύ καλά, το αποτέλεσμα ήταν αυτό που ήθελα, δεν υπήρχε καθόλου καθυστέρηση ούτε στο να μπω στο ραντεβού μου ούτε η διαδικασία πήρε παραπάνω από το αναμενόμενο
Mirto•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
The best!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Silia •
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Δεσποινα•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όλα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Silia •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αγγελικη•7 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τρομερή δουλειά! Άψογη εξυπηρέτηση και φιλικό κλίμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Dimitra •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών