Πολυ ωραίο μαγαζί η ατμόσφαιρα καταπληκτική. Η κοπέλα που μου έφτιαξε τα νύχια ήταν πολύ ευγενική , εξυπηρετική και κάνει τις πιο απαλές κινήσεις μετά χέρια της. Είμαι πολύ χαρούμενη με το αποτέλεσμα και σίγουρα θα ξανά πάω 🪻✨
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Friday •6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα εξαιρετικά!! ⭐️
Πεντικιούρ
Μαρίζα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευχάριστο και Φιλικό περιβάλλον, καθαρό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Dimitra •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Κωνσταντίνα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ικανοποιημένη! Προτείνεται ανεπιφύλακτα το μέρος. Η Σίλια ήταν εξυπηρετικότατη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Silia •Πεντικιούρ
Kiriaki•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έμεινα πολύ ευχαριστημένη! Πολύ ωραίο περιβάλλον και προσωπικό!