Ευγενικές, ευχάριστες και εξαιρετικές στη δουλειά τους όλες οι κυρίες!! Τι άλλο να ζητήσει κανείς?
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Τίνα
•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ευγένικες, ευχάριστες και εξαιρετικές στη δουλειά τους όλες οι κύριες!! Τι άλλο να ζητήσει κανείς?
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Τίνα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα, έμεινα πολύ ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες του Nailhood. Έκανα καθαρισμό φρυδιών με τη Δήμητρα και ημιμόνιμο με τη Σήλια. Πλέον έχει καθιερωθεί μια φορά το μήνα η επίσκεψή μου στο κατάστημα και κάθε φορά την απολαμβάνω το ίδιο!
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Εύα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
...
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Silia •Μανικιούρ Ημιμόνιμο