όλα τέλεια!! και το μαγαζί και η Χρύσα δέκα στα δέκα...είμαι πολύ ευχαριστημένη!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Έρικα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό προσωπικό, αποτέλεσμα που διαρκεί.Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΚΛΕΙΩ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ όμορφη εμπειρία κάθε φορά! 😊 Όλα τα κορίτσια είναι άψογα στη δουλειά τους και πάντα προσπαθούν να σε εξυπηρετήσουν με τον καλύτερο τρόπο. Το αποτέλεσμα είναι πάντα προσεγμένο και με αφήνει απόλυτα ικανοποιημένη. Σίγουρα το προτείνω!🙌
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Vagia •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών
Νένα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Κ αυτή την φορά όλα ήταν τέλεια όλα άψογα. Σας ευχαριστώ πολύ πολύ ❣️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Silia •Άλλες Επιμηκύνσεις και Φυσικές Ενισχύσεις Νυχιών