Δυστυχώς η δεύτερη μου επίσκεψη δεν μου άφησε τις ίδιες εντυπώσεις με την πρώτη. Δεν συνηθίζω να γραφω αρνητικές κριτικές, αλλα το ημιμόνιμο μανικιουρ ήταν απογοητευτικό. Κακοβαμμενο, με κενά στο χρώμα(γαλακτερο του γαλλικού).Αναγκάστηκα να πάω για αφαιρεση γιατί πραγματικά ντρεπόμουν για τα νύχια μου
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαριλένα Κ.•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Superb service as always Iro is the best
Μανικιούρ ΓαλλικόΔείξε όλες τις κριτικές…
Elen•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια όπως πάντα
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Φωτεινή•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα ήταν πολύ καλά, όπως είναι πάντα. Θα ξαναπάω σύντομα