I perticularly like Elisavet professionalism and efficiency! she is always so polite and good at her job and i am very happy with the way she solved my request today ! many thanks
Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Καμπουρογλου•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
καταπληκτική εξυπηρέτηση.τελεια δουλεια και πολυ ωραίο περιβάλλον.
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Nikoletta•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαριότητα, γρήγορη εξυπηρέτηση και προσοχη στη λεπτομερεια!