Το κατάστημα βρίσκεται σε τέλειο σημείο, ιδανικό για όσους μένουν και κοντά στην περιοχή της Ερυθραίας. Ο χώρος μικρός, ωστόσο η ατμόσφαιρα πολύ ζεστή και τα κορίτσια γλυκύτατα. Το συστήνω ανεπιφύλακτα! ❤️
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αφροδίτη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ολα πολυ ωραία, η περιποίηση, η ευγένεια και φυσικά το μανικιούρ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κυριακή •Μανικιούρ
Marianna•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα μανικιουρ και πεντικιουρ με την Έυη και έμεινα πολύ ευχαριστημένη.Ο χώρος πολύ καθαρός και όλοι ήταν πολύ ευγενικοί.Συγχαρητήρια