Έχω επισκεφτεί το κατάστημα πολλές φορές και πάντα ήταν όλα άψογα.Είχα να πάω από τον Σεπτέμβρη και είδα πως είχαν αλλάξει όλα τα κορίτσια. Στο πεντικιούρ ήταν ολα καλά, μόνο μια μικρή αστοχία στο "σχήμα". Το μανικιούρ ημιμόνιμο είχα θεμα με το χρωμα
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Φωτεινή•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια!
Πεντικιούρ
Elli•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το ημιμονιμο ήταν τέλειο με πολλή προσοχή στη λεπτομέρεια!