Πάντα εξαιρετικά τα κορίτσια κάνουν πολύ καλή δουλειά το μέρος είναι καθαρό και στα ραντεβού υπάρχει πάντα συνέπεια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύη •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Elen•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ φιλικό περιβάλλον και τα κορίτσια όλα μια χαρά κ η Εύη εξυπηρετικοτατη...
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μαρία•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικό κατάστημα με άψογη εξυπηρέτηση και επαγγελματισμό! Ο χώρος είναι πεντακάθαρος και προσεγμένος, δημιουργώντας ευχάριστη και χαλαρωτική ατμόσφαιρα. Το προσωπικό είναι ευγενικό, σχολαστικό και δίνει προσοχή στη λεπτομέρεια. Τα αποτελέσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Εύη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ναταλία•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η αφαίρεση ήταν πολύ καλή με πολλή προσοχή στη λεπτομέρεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κυριακή •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Μαρ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
πολύ καλή δουλειά και ευχάριστο και καθαρό περιβάλλον
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κυριακή •Πεντικιούρ