Πολύ καλή εμπειρία στο Nail Noir! Ο χώρος είναι πεντακάθαρος και πολύ προσεγμένος. Οι κοπέλες είναι ευγενικές, εξυπηρετικές και πραγματικά επαγγελματίες στη δουλειά τους. Το ημιμονιμο που που κάνουν γίνεται με προσοχή στη λεπτομέρεια και το αποτέλεσμα είναι πάντα όμορφο και περιποιημένο.
Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ •Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Πριτζη Μ.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικες υπηρεσιες απο εμπειρες υπευθυνες κ ευγενεστατες τεχνητριες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κυριακή •Πεντικιούρ
Ευτυχια Σ.•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο μαγαζί περιποίησης άκρων .Ολα τα κορίτσια ευγενικά , χαμογελαστά και άψογες επαγγελματίες.Η Ελισσαβετ για μένα είναι το νο1 , η καλύτερη .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ •
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Μαθιανακη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
εξαιρετική όπως πάντα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ •Αποτρίχωση Φρυδιών
ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια εξυπηρέτηση !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κυριακή •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο