Εξαιρετικές όλες οι τεχνίτριες! Έμπειρες, ικανές, αποτελεσματικές!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μπέσσυ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΙΩΑΝΝΑ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κορίτσια ήταν καταπληκτικά! Εξαιρετική εξυπηρέτηση, ευγένεια και επαγγελματισμός. Ο χώρος πεντακάθαρος, όμορφος και χαλαρωτικός, και το αποτέλεσμα του μανικιούρ και πεντικιούρ τέλειο! Σίγουρα θα ξαναπάω — το προτείνω ανεπιφύλακτα! 💅✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωαννα•Μανικιούρ
Βάσω•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη για άλλη μια φορά ❤️ από την εξυπηρέτηση και το αποτέλεσμα 😍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μπέσσυ•Μανικιούρ
ΧΑΡΟΥΛΑ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άλλη μία εξαιρετική δουλειά από την εξαιρετική Ιωάννα!!!! Φεύγω πάντα ευχαριστημένη από αυτό το κατάστημα... ότι καλύτερο στη συντήρηση acrygel!!!!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωαννα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ιωάννα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπεροχο μερος υπεροχοι ανθρωποι! Ολα τα κοριτσια ειναι ευδιαθετες και σε κανουν να ξεχνιεσαι χαιρεσαι να πηγαινεις ρε παιδι μου!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μπέσσυ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel