τα καλύτερα κοριτσια με εξαιρετική δουλειά και τεχνικη ! τα νυχια μου είναι πάντα προσεγμένα και αντέχουν! ευχαριστώ πολύ όλες !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μπέσσυ•Μανικιούρ
ΒΙΒΗ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εξυπηρέτηση από τα κορίτσια! Πάντα χαμογελαστές και πολύ καλές τεχνίτριες! Ειδικά στο καθάρισμα του νυχιού είναι οι καλύτερες για μένα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωαννα•Μανικιούρ
Ελεάννα•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία μου στο κατάστημα είναι κάθε φορά και καλύτερη. Το αποτέλεσμα φανταστικό και ποτέ δεν έχω παράπονο. Τα κορίτσια είναι ευδιάθετα και ικανές για να ικανοποιήσουν το αποτέλεσμα που ζητάς. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τσελέστα•Μανικιούρ
Αντιγόνη•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ευχαριστημένη για άλλη μια φορά. Τα κορίτσια είναι πολύ ευγενικά, αλλά πάνω από όλα επαγγελματίες στην δουλειά τους. Ο χώρος είναι ευχάριστος και καθαρός. Το προτείνω ανεπιφύλακτα!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τσελέστα•Μανικιούρ