Πολύ καλή δουλειά από το κορίτσι που μου έκανε με πολύ προσοχή στην λεπτομέρεια!
Πολύ επαγγελματική δουλειά ,τέλειο το αποτέλεσμα!!Το ημιμόνιμο μανικιούρ πάντα μου κρατάει..πολύ σημαντικό.. και χωρίς φθορές στα νυχια!
Η Μπέσσυ είναι πάντα μοναδική
Άριστη δουλειά και περιποίηση, ευχάριστο και καθαρό περιβάλλον, όλα τέλεια όπως πάντα :)
Εμφάνιση περισσότερων κριτικών