Πολύ καλή δουλειά! Έκλεισα εύκολα ραντεβού μέσω της πλατφόρμας και έμεινα ικανοποιημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μπέσσυ•Πεντικιούρ
Κατερίνα•9 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Έκανα acrygel και τα νύχια βγήκαν πανέμορφα.Το κλίμα είναι μια χαρά,και έχει ποικιλία σε χρώματα.Ένα παράπονο έχω μόνο, το οποίο δυστυχώς θα με κανει να μην έρθω ξανά.δεν δίνεται η απαραίτητη προσοχή στα πλαϊνά, με αποτέλεσμα να φουσκώνει το υλικό.. στις δύο εβδομάδες άρχισε να ξεκολλάει σε 2-3 νύχια επειδή είχε πολύ υλικό στις άκρες,με αποτέλεσμα μετά από λίγες μέρες να φύγουν 2 νύχια,και εγώ να πρέπει να τα φτιάξω ξανά ενώ θα μπορούσα να τα φτιάξω σε 1-2 εβδομάδες.καλη προσπάθεια όμως γενικά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Μπέσσυ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ελκα•11 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ο χώρος είναι πεντακάθαρος και πανέμορφος .
Τα κορίτσια εξαιρετικές επαγγελματίες
τα εργαλεία απολυμένονται σχολαστικά και γενικά περνάς μια μιση ώρα απόλυτης χαλαρώτητας για τον εαυτό σου .
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ιωαννα•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel