Ημιμονιμο μανικιούρ με σχέδιο την δεύτερη φορά που πήγα! Η Αναστασία εξαιρετική! Τα νύχια μου έχουν τέλειο σχήμα, καθόλου πετσακια και δεν ταλαιπωρήθηκαν καθόλου μεταξύ των δυο ραντεβού.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ
Ερμίνα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
άψογο περιβάλλον καταπληκτική η Μαρία! μπράβο σας
Πεντικιούρ
Κουφιδου•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όπως πάντα, η καλύτερη ομάδα με το τοπ αποτέλεσμα !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Άρια•
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ειρήνη•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Σε αυτό το κατάστημα η εμπειρία με την περιποίηση νυχιών γίνεται αγαπημένο habbit που δεν κόβεις με τίποτα!