Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ
Μαρία•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια! Εξαιρετική εμπειρία εξαιρετικό αποτέλεσμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Πεντικιούρ
Άλεξ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Επισκέφτηκα το κατάστημα πριν λίγες μέρες για πρώτη φορά και έμεινα αρκετά ικανοποιημένη. Πεντακάθαρο και τακτοποιημένο περιβάλλον, ευγενικό προσωπικό και εξαιρετική δουλειά με προσοχή στη λεπτομέρεια.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Βικτώρια•Μανικιούρ
Λένα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια νύχια μου έφτιαξε η Μαρία και αυτή τη φορά!!!
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μαργαριτα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!
Η Κωνσταντίνα, εγγύηση!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Κωνσταντίνα•Πεντικιούρ