Φιλικό περιβάλλον και καθαρός χώρος. Έμεινα ευχαριστημένη και τις δυο φορές που το επισκέφτηκα! Σίγουρα θα το προτιμήσω και για τις επόμενες φορές.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Μανικιούρ
ΕΥΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ ωραιο μαγαζι με αψογες επαγγελματιες καθαρο, ευγενικες και αψογες στη δουλεια τους σας το συνιατω
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΑΠΗ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΜΑΡΙΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Nice
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΕΛΛΑ•Πεντικιούρ
Sofia•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
❤️❤️❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Antigoni•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική εμπειρία! Πολύ καθαρός και όμορφος χώρος, ευγενικό και επαγγελματικό προσωπικό. Το αποτέλεσμα στα νύχια μου ήταν άψογο και με μεγάλη διάρκεια. Σίγουρα θα ξαναπάω!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Μανικιούρ