Έκανα γαλλικό ημιμόνιμο με την Αγάπη. Όπως πάντα η Αγάπη είναι γρήγορη και προσεκτική στη δουλειά της. Όλα τα κορίτσια είναι επαγγελματίες και το μαγαζί ΤΟΠ στο είδος του!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΑΠΗ•Μανικιούρ
Λίτσα•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία μου στο nail glam ήταν καταπληκτική! Πανέμορφος χώρος,πολύ καθαρός! Όλες οι κοπέλες είναι ευγενικές κ πρόθυμες..Η Αγγελική πραγματική επαγγελματίας! Οι γνώσεις της κ η διάθεση να εξυπηρετήσει σου κάνουν εντύπωση! Το αποτέλεσμα 10 με τόνο!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
ΔΕΣΠΟΙΝΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια νύχια όπως πάντα δεν τα αλλάζω τα κορίτσια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ φιλικό κλίμα και εξαιρετική δουλειά όλες οι κοπέλες!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Dionysia•3 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Υπέροχη η Στέλλα..!!!😍 Ακόμα μία φορά έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη με το σετ και με το σχέδιο που μου έκανε..!!!💅
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΕΛΛΑ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel