Ήταν όλα υπέροχα και η Αγάπη ήταν όπως πάντα εκπληκτική!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΑΠΗ•Μανικιούρ
Έφη•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Προσεγμένη δουλειά και εξαιρετικό το αποτέλεσμα για αλλη μια φορά. Ευχαριστώ πολύ Αγγελική.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Μανικιούρ
Athanasia•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια όλα!.😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁🤍😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁 😁
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Smaragda•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Η εμπειρία μου στο Nail glam Αιγάλεω ήταν πολύ καλή όπως πάντα. Τα κορίτσια είναι ταλαντούχα , προσεχτικά και δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό για τις πελάτισσες τους.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΑΠΗ•Πεντικιούρ
Λίτσα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ καλή δουλειά εξαιρετικό αποτελεσμα κάθε φορά .