Πολύ καλές τεχνητριες το μανικιούρ κρατάει πάρα πολύ καιρο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΑΠΗ•Μανικιούρ
Γωγώ•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
οι καλύτερες! ❤️
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Olga•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικά
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΑΠΗ•Μανικιούρ
Vasiliki•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφος και καθαρός χώρος, άψογη εξυπηρέτηση και αποτέλεσμα. Και τα δύο κορίτσια είναι πραγματικά εξαιρετικά στη δουλειά τους και σε κάνουν να νιώθεις άνετα από την πρώτη στιγμή! :)
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Μανικιούρ
Έλενα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όμορφο περιβάλλον, καθαρό. Οι κοπέλες ευχάριστες, σωστές στην δουλειά τους και με μεγάλη ποικιλία στα χρώματα