Πολύ όμορφος χώρος.. πολυ ευγενικό προσωπικό..και έμεινα ευχαριστημένη με το αποτέλεσμα.!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΑΠΗ•Μανικιούρ
Efi•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΑΠΗ•Μανικιούρ
ΡΟΥΛΑ•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οι κοπέλες ήταν πολύ εξυπηρετικές και ευγενικές!!! Την επόμενη φορά θα έρθω εδώ!!! Good job girls!!!
Μανικιούρ
Γεωργία•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το κατάστημα είναι φανταστικό , καθώς όσες κοπέλες δουλεύουν εκεί είναι πολύ εξυπηρετικές και φιλικές και πρόθυμες να διεκπεραιώσουν κάθε ιδέα που έχεις για τα νύχια σου.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Μελινα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα, ήταν αυτό που ήθελα
Όλα τα κορίτσια τέλεια και επαγγελματίες
Ευχαριστώ πάρα πολύ !! 💖
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΕΛΛΑ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel