Το αποτέλεσμα άψογο, ήταν αυτό που ήθελα..!! 😍 Αυτό που μου αρέσει είναι ότι τα κορίτσια γνωρίζουν πολύ καλά τη δουλειά τους και είναι καταπληκτικές σε νέες τεχνικές και σε ότι σχέδιο τους ζητήσεις..!!💅
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΑΠΗ•Μανικιούρ
Ντίνα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Παρά πολύ σωστή εξυπηρέτηση! Και πολύ καλή στη δουλειά της η κοπέλα! Και πολύ ωραίο κλίμα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΤΕΛΛΑ•Μανικιούρ
Γεωργία•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν πολύ ωραία
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΑΠΗ•Αφαίρεση Νυχιού ή Gel
Daci•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
✨✨✨
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΑΓΓΕΛΙΚΗ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ελενα•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα όπως πάντα, άψογη εξυπηρέτηση και πολύ καλή δουλειά..!!Είμαι πολύ ευχαριστημένη από τα κορίτσια..!!!😍