Πολύ ευχάριστη η κοπέλα που το έχει και καλή στην δουλεία της
Μανικιούρ ΗμιμόνιμοΔείξε όλες τις κριτικές…
Βίκυ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Όλα ήταν μια χαρά .Ωραία δουλειά.
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
ΔΗΜΗΤΡΑ•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολυ ομορφο αποτελεσμα για μανικιουρ ημιμονιμο!!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Anthia•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έκανα πεντικιούρ με ημιμόνιμο και έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη! Η κοπέλα έκανε ακριβώς ό,τι της ζήτησα, αφιέρωσε χρόνο και προσοχή μέχρι και στη λεπτομέρεια, και το αποτέλεσμα ήταν πραγματικά υπέροχο.
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Θηρεσία•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Δυστυχως παρ'οτι ζητησα κατι πολυ απλο (μονοχρωμο ημιμονιμο χωρις σχεδια) δεν εμεινα ικανοποιημενη. Το χρωμα δεν ειναι λειο πανω στο νυχι, εχουν διαμορφωθει φουσκαλες και εχει πολλες ατελειες. Επιπλέον υπήρχε πολύ μικρή ποικιλία χρωμάτων. Χρειάζονται αρκετες βελτιωσεις στη συγκεκριμενη υπηρεσια.