Πολύ ευγενική κοπέλα και λεπτομερής δουλειά. Εργάζεται σχολαστικά ώστε να βγει άρτιο αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΕΣΙΚΑ•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ρούλα•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετική δουλειά! Από την πρώτη στιγμή ένιωσα άνετα και σε έναν πολύ όμορφο και περιποιημένο χώρο. Η προσοχή στη λεπτομέρεια είναι εντυπωσιακή, το αποτέλεσμα είναι ακριβώς όπως το ήθελα, ίσως και καλύτερο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΤΖΕΣΙΚΑ•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Chloe•2 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ φιλικό περιβάλλον και πολύ καλό αποτέλεσμα
Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Καλλιόπη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η κοπέλα πολύ γλυκιά όμως το αποτέλεσμα δεν με ικανοποίησε καθόλου. Εκανα φυσική ενίσχυση και όλα τα νύχια είναι χοντρά με καρούμπαλα. Έχτισε ένα και έχει άπειρο υλικό από κάτω. Πολύ αρχάρια και ερασιτεχνική δουλειά.