Ένα μειονέκτημα είναι ο τρόπος πληρωμής που και καλά έχουν κάποιο πρόβλημα με το pos και αναγκαστικά πρέπει να δώσεις μετρητά. Εγώ που δεν είχα μετρητά αναγκάστηκα να πάω αλλη μέρα για να τα δώσω
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Βασιλική •περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Το καλύτερο μανικιούρ που μου έχουν κάνει ποτέ!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τζένη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ορσαλία•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
όλα τέλεια!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τζένη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Αργυρώ•πάνω από 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα ήταν μια χαρά..!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Τζένη •Μανικιούρ Ημιμόνιμο