Ανακάλυψα το μαγαζί από συστ;σή φίλης και πραγματικά η εμπειρία άξιζε! Η υπηρεσία ήταν εξαιρετική! Σε όλα της! Η Χριστίνα έκανε φοβερή δουλειά και σίγουρα με κέρδισε! Τη συστήνω ανεπιφύλακτα λοιπόν κ εγώ ! Ανυπομονώ για την επόμενη φορά που θα πάω!
Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Ευη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
τέλεια εξυπηρέτηση!
Επιμήκυνση και Φυσική Ενίσχυση Νυχιών με Ακρυλικό
Αργυρώ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Καθαρό περιβάλλον, τέλειο πεντικιουρ
Πεντικιούρ
ΑΡΕΤΗ•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Άψογα όλα!!! Χαμόγελο, ευγένεια!
ΠεντικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Χριστίνα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Όλα υπέροχα! Παρά πολύ καλή δουλειά. Ο χώρος πολύ ωραίος και η Τζένη εξαιρετική!!!