Έμεινα πολύ ευχαριστημένη, ευγενικά τα κορίτσια. Μια όμορφη ατμόσφαιρα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρσι•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Νίκη•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ εξυπηρετικά και ευγενικά τα κορίτσια
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Βερονίκη•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η συνάντηση δεν μου κράτησε μετά από 3 μέρες μου έσπασε λίγο το ένα μου νύχι (το συγκεκριμένο νύχι έβλεπε ότι μου πονούσε), τα προηγούμενα νύχια είχαν κρατήσει σχεδόν 2-3 μήνες με πολύ προσοχή (ο ίδιο έκανα και σε αυτά τα νύχια και μου έσπασε)
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρσι•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Crisa•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Καθαρή και σωστή δουλειά..!! Τα καλοκαιρινά νύχια είναι έτοιμα..!!
Πεντικιούρ
Άννα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Νυχακια όμορφα και καθαρά που κρατάνε για έναν μήνα και παραπάνω 😊😊