Πρώτη φορά πεντικιούρ στο συγκεκριμένο κατάστημα και ήταν όλα πολύ καλά. Ο χώρος είναι συμπαθητικός, ήταν καθαρός και η Έλενα ευδιάθετη και εξυπηρετική. Ευχαριστω
Πεντικιούρ
Κική•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Πολύ φιλικό και ζεστό περιβάλλον, τα κοριτσια οικεία απτό πρώτο λεπτό,υπέροχη δουλειά με λεπτομέρεια. Βάζω 10 στα 10
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργία•Μανικιούρ
Δέσποινα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
εξαιρετική δουλειά, εξαιρετικό περιβάλλον και περνάει ευχάριστα η ώρα!! Επαγγελματίες σε όλα τους , πολύ ευχαριστημένη το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρσι•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Ολυμπία Γαβριέλλα •11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Τέλειο αποτέλεσμα, η Αρσυ υπέροχη, καθαρό περιβάλλον και πολύ φιλικό.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρσι•Μανικιούρ
Δέσποινα•11 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολύ γλυκιά και πολύ καλή δουλειά ! Με συμβούλεψε τι θα ήταν καλύτερο να κάνω για να βοηθήσω τα νύχια μου ! Πήγα πρώτη φορά και σίγουρα θα ξαναπαω !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρσι•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel