Εξαιρετική εμπειρία! Ο χώρος πεντακάθαρος και όμορφος, και το προσωπικό απίστευτα ευγενικό και επαγγελματικό. Άκουσαν ακριβώς τι ήθελα και το αποτέλεσμα ήταν τέλειο – προσεγμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια! Σίγουρα θα ξαναπάω, το προτείνω με κλειστά μάτια! 💅✨
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ειρήνη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έχοντας κλείσει ένα χρόνο που επισκέπτομαι το συγκεκριμένο χώρο, μπορώ να σας πω με βεβαιότητα ότι οι υπηρεσίες είναι άψογες.
Ο χώρος πάντα καθαρός, ευχάριστος και η Άρσι απόλυτα επαγγελματίας, γλυκιά και ευγενική , με μεγάλη εμπειρία και είναι πάντα πρόθυμη να μου προτείνει νέα σχέδια, ιδέες και χρώματα για τα νύχια μου, καταφέρνοντας πάντα να μου φτιάχνει τη διάθεση!! Συνιστώ το χώρο ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρσι•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel
Εφη Παναγιωτου•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Φανταστική η γεωργία και σαν άνθρωπος και σαν τεχνητρια!!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Γεωργία•Μανικιούρ
Δήμητρα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη! Τα νύχια μου βγήκαν ακριβώς όπως τα ήθελα, με προσοχή στη λεπτομέρεια και πολύ καλή εξυπηρέτηση.🩷
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel