Η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή και το αποτέλεσμα εξαιρετικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Μανικιούρ
Ελένη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εξαιρετικές!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρσι•
Επιμήκυνση Νυχιών με GelΔείξε όλες τις κριτικές…
Kyra•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τα κοριτσια υπέροχα.,αγαπημένη Αρσι ,καθαρό και άνετο περιβάλλον !
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρσι•Μανικιούρ
Δέσποινα•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Το προσωπικό ευγενικό και επαγγελματικό, με πραγματικό ενδιαφέρον για το αποτέλεσμα. Το nail art βγήκε ακριβώς όπως το ήθελα, με λεπτομέρεια και διάρκεια, ενώ το μανικιούρ ήταν άψογο. Σίγουρα θα το επισκεφθώ ξανά και το προτείνω ανεπιφύλακτα!🌸🌸
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αρσι•
ΜανικιούρΔείξε όλες τις κριτικές…
Ειρήνη•4 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ήταν καταπληκτική και το αποτέλεσμα φανταστικό!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Αναστασία•Επιμήκυνση Νυχιών με Gel