πάρα μα πάρα πολύ ωραίος χώρος....θα πάω ξανά σίγουρα....ένιωσα πάρα πολύ όμορφα...και το παλικάρι που μου έκανε το μασάζ ήταν πάρα πολύ καλός....τέλεια παιδιά.... μπράβο σας....να συνεχίσετε έτσι.... ευχαριστώ πολύ....
Μασάζ Deep Tissue
Xanthi•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια!! Πολύ ωραίος χώρος και το μασάζ πολύ καλό!