Ολα πολύ καθαρά και το προσωπικό πολύ ευγενικό σίγουρα θα το ξανά επισκεφτώ. Η Ελένη με έπεισε την επόμενη φορά να δοκιμάσω να κάνω lash lift και brow lift
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ•Μανικιούρ
Penelope X.•25 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Είμαι πολύ ευχάριστη με το αποτέλεσμα
Έκανα μανικιούρ ημιμόνιμο
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ
Λαμπρινή Σωτηρίου •25 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Άψογη εξυπηρέτηση και υπέροχο αποτέλεσμα φαίνεται η αγάπη και η φροντίδα στη δουλειά τους
Σπανίζω να κάνω κρατικές αλλά πραγματικά είναι τόσο καλά κορίτσια που το αξίζουν
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ•Μανικιούρ
Sonia Trobouki•27 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
«Πολύ καλή εμπειρία!!!Η Ελισάβετ έκανε εξαιρετικό καθαρό μανικιούρ και η Ελένη τα φρύδια με προσοχή και λεπτομέρεια κατάλαβε ότι δεν ήθελα να τα βγάλω πολύ χωρίς να της το πω ….Ένιωσα άνετα και το αποτέλεσμα ήταν άψογο. Σίγουρα θα ξανά πάω
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ•Μανικιούρ
Dimitris K•27 ημέρες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
😍😍😍
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελισάβετ•Μανικιούρ