Πολύ επιμελής δουλειά, και ιδιαίτερα ζεστό κλίμα. Είναι η δεύτερη φορά που πηγαίνω και είμαι ιδιαίτερα ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα και τη διάρκειά του! Το προσωπικό ιδιαίτερα επικοινωνιακό και ευχάριστο.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ
Γιούλη •8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Είμαι ξετρελαμενη απο τον χώρο πολυ καθαρός τοσο ομορφοσ !!! Όλα τα κορίτσια ήταν πολυ ευγενικά. Αυτό που με σόκαρε ειναι η λιμα μιας χρήσης πρώτη φορά βλέπω κάτι τέτοιο!!! Το συστήνω μπράβο κορίτσια με κερδίσατε τα λέμε συντομαα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΔΑΝΑΗ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Η κοπέλα που με εξυπηρέτησε δεν ήταν ευγενική και έκανε αρνητικά σχόλια για τα χέρια μου.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Σοφία•Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ΕΛΙΣΑΒΕΤ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Άψογη εξυπηρέτηση σε όλα τα επίπεδα! Η Σοφία που μου έκανε την επιμήκυνση εξαιρετική, ενώ είμαι δύσκολη περίπτωση (ονυχοφαγία) το αποτέλεσμα ήταν εκπληκτικό! Το ίδιο και η Ελένη που κάναμε μαζί το lash lift και την ξανά επισκέφτηκα για one-by-one τοποθέτηση βλεφαρίδων. Άψογο αποτέλεσμα που διαρκεί σε σχέση με άλλα!
Το περιβάλλον πανέμορφο και προσεγμένο με καθαρούς χώρους και φυσικά αποστειρωμένα εργαλεία! Ενθουσιάστηκα με την λίμα μίας χρήσης την οποία είδα πρώτη φορά!
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη•
Βαφή Φρυδιών και ΒλεφαρίδωνΔείξε όλες τις κριτικές…
ΜΑΡΙΑ•8 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ολα τελεια, πολυ καλή εξυπηρέτηση. Η καθαριότητα απίστευτη και το κλίμα φανταστικό.