Φανταστική εξυπηρέτηση πολύ ευγενικό το προσωπικό !
Το μαγαζί πολύ όμορφο και cozy
Μανικιούρ Γαλλικό
Αθανασία •6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Εχω μείνει πολύ ενθουσιασμένη με το κατάστημα !!! Χαίρομαι πάρα πολύ που τα κορίτσια δεν είναι απρόσωπα και κάνουν πολύ καλή δουλειά σε προσέχουν !! Τα λέμε σύντομα…
Nail Art
Xrysanthi •6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έκανα σχηματισμό καθαρισμό φρυδακια! Ήταν όλα εξαιρετικά! Σίγουρα θα το ξαναεπισκεφτώ
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη•Σχηματισμός Φρυδιών
Christina•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Ο χώρος είναι πολύ ωραίος και καθαρός. Η Ελένη που με ανέλαβε για τα φρύδια είναι εξαιρετική στην δουλειά της, μου έκανε πάρα πολύ ωραίο σχήμα. Έμεινα πάρα πολύ ευχαριστημένη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη•Σχηματισμός Φρυδιών
Φωτεινή•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εμφάνιση απάντησης καταστήματος
Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη από κάθε υπηρεσία που δοκίμασα, είτε Νυχια είτε φρύδια! Τα κορίτσια είναι υπέροχες!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από Ελένη•Σχηματισμός Φρυδιών