Οι κριτικές γράφονται από τους πελάτες μετά την επίσκεψη τους.

4,9
141 κριτικές

Φίλτρα με βάση υπηρεσία

Φιλτράρισμα κριτικών

Υπηρεσία

Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Αξιολόγηση
Φίλτρα με βάση βαθμολογία

Επαληθευμένες κριτικές

Γραμμένες από τους πελάτες μας, έτσι ώστε να γνωρίζεις τι να περιμένεις από εμάς.
Έκανα πεντικιούρ και ήταν όλα εξαιρετικά! Τα κορίτσια πολύ εξυπηρετικά και ευδιάθετα.
Η Ελένη επικοινωνιακή και ευγενής!! Συνέπεια στους χρόνους και επαγγελματισμός!
Πολύ όμορφο και καθαρό μαγαζί. Οι κοπέλες εξαιρετικές στη δουλειά τους και πολύ φιλικές! Έμεινα άκρως ευχαριστημένη από τις υπηρεσίες τους. Τόσο τα νύχια όσο και το brow&lash lift που έκανα είναι απίστευτα!!
Μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα , η δουλειά ήταν πολύ καλή!
Πολύ φιλικό περιβάλλον και υπέροχη δουλειά!
12
1
12
13
14
26
14