Ολα ηταν τέλεια. Τα κορίτσια πρότειναν χρώμα κ σχέδιο. Έμεινα πολυ ευχαριστημένη απο το αποτέλεσμα.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Μιρέλλα•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Φιλικοί καθαροί πρόσχαροι εξυπηρετικοί ποιότητα στο αποτέλεσμα
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
ειρηνη•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Οπως πάντα όλα υπέροχα!!!!!με χριστουγεννιατικη διάθεση αυτή τη φορά!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ •Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Despina•6 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
ΦΥΣΙΚΗ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΜΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ!ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΗ MONA LISA ΕΔΩ Κ 2 ΧΡΟΝΙΑ Κ ΔΕ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!ΤΑ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΡΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΘΕΙΚΑ!ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ SCRUB ΚΑΙ ΒΟΥΤΥΡΟ!Υ.Γ:ΠΑΙΖΕΙ ΚΕΡΑΣΜΑ ΚΡΑΣΙ ΚΑΙ ΣΑΓΚΡΙΑ ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ! ΤΟΠ ΜΑΓΑΖΙ ΣΕ ΟΛΑ!