Ειμαι πολυ ευχαριστημένη και απο το αποτέλεσμα αλλα και γενικότερα απο την εξυπηρέτηση. Οι κοπέλες ειναι πολυ ευγενικές, Η Φαίη ασχολήθηκε με λεπτομέρεια, υπομονή και ενδιαφέρον με το μανικιούρ μου.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Συντήρηση Νυχιών
Διονυσία•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετικα κοριτσια που κανουν εξαιρετικη δουλεια!🥰
Πρώτη φορα με την Ποπη και εμεινα πολυ ευχαριστημενη.
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΣΟΦΙΑ •Μανικιούρ Ημιμόνιμο
Γιωτα Φ.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Τέλεια!!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΜΑΡΙΑ •Μανικιούρ Mini
Αθήνα Γ.•5 μήνες πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική δουλειά. Εμεινα πολυ ευχαριστημένη!
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΧΡΙΣΤΙΑΝΝΑ •Συντήρηση Νυχιών