Έκανα ημιμόνιμο πεντικιούρ, γαλλικό. Έμεινα πολύ ευχαριστημένη με την τεχνήτρια, μου άρεσε το αποτέλεσμα και η περιποίηση. Δεν υπήρχε καθυστέρηση, ολοκληρώθηκε σε λογικό χρόνο. Θα ξαναπήγαινα. Απλά την επόμενη φορά, την στιγμή που το ζήτησα / ανέφερα, καλό θα ήταν να μου πουν ότι για σχέδιο γαλλικού υπάρχει επιπλέον χρέωση, να είμαι ενήμερη. Ευχάριστη εμπειρία πάντως, θα το επισκεφθώ ξανά. 😊
Πεντικιούρ
Εύη•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ωραίος χώρος, ευχάριστο το προσωπικό
Η υπηρεσία πραγματοποιήθηκε από ΕΙΡΗΝΗ •Πεντικιούρ
Sofia•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Ήταν φοβερή εμπειρία με ανθρωπους που με έκαναν να αισθανθώ άνετα
Πεντικιούρ
Ηλεκτρα•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Πολλή καλή και αψεγάδιαστη δουλειά! Φτιάχνοντας και την παραμικρή λεπτομέρεια όπως χρειάζεται.
Μόνο κάποιες απότομες κινήσεις διέκρινα, αλλά οκ!
Πεντικιούρ Ημιμόνιμο
Ασπασία•περίπου 2 χρόνια πριν
Επαληθευμένη αξιολόγηση
Εξαιρετική η Αντριάννα!!! Με γνώση και προσοχή στη λεπτομέρεια η δουλειά της ξεχωρίζει.